Tänkte lägga ut lite verser från Bibeln som jag tycker om.

Ords. 4: 11-13 "Jag undervisar dig om vishetens väg, Jag leder dig på det rättas stigar. När du går skall inget hindra dina steg, när du springer skall du inte falla. Håll fast vid Min förmaning, överge den inte, bevara den, ty den är ditt liv."

Ps. 20: 5 "Han skall ge dig vad ditt hjärta begär och fullborda alla dina planer."

Ps. 32 :8 "Jag vill lära dig och undervisa dig om den väg du ska vandra, Jag vill ge dig råd och låta Mitt öga vaka över dig."

Ps. 139: 5 "Du omsluter mig på alla sidor och håller mig i Din hand."

Kommentarer
Postat av: Yom

Säregna verser du valt!



Mvh din Storebror ;=)

2009-04-15 @ 19:06:32
Postat av: !½½½½½½½½½½½½½½½½

mmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-18 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0